DVD / CD- Harti EUROPA+ROMANIA GPS BMW,AUDI,TOYOTA,OPEL ,LEXUS,RENAULT GPS AUTO !!

joi, 12 mai 2011

DVD Harti Navigatie BMW 2011 Business cu HARTA Romania Detaliata!!

BMW BUSINESS
-  i-Drive cu o unitate DVD NAVI pe bord
-  MK4 DVD NAVI in portbagaj (E46)
Modele BMW
- Seria 1 - E81, E82, E87, E88
- Seria 3 - E46, E90, E91, E92, E93
- Seria 5 - E60, E61

Pentru navigatiile BMW BUSINESS EXISTA ROMANIA CU TOATE ORASELE DETALIATE
Pt detalii sunati.
 
http://www.autonavi.cabanova.com 
Oferim asistenta la instalare, experienta in domeniu!! 
PRET:99 RON 
CONTACT:
VODAFONE: 0723.275.441
ORANGE: 0753.996.908
 

EMAIL:VISI_IONUT@YAHOO.COM

Un comentariu:

  1. Buna ziua d-l Ionut,
    am cumparat in vara de la d-ta 2xDVD navi Update pentru BMW X3 Prof. pe numele Rosca si sunt multumit.
    DVD-urile le-a primit o ruda din Brasov pe nume Bogdan G. deoarece eu nu mai aveam timp sa trec pe la d-ta pe-acasa. Scriu toate astea ca sa-ti aduc aminte de caz.
    Le-am platit din contul meu de la BCR in contul dumitale de la banca Transilvania.
    Dintr-o gresala de computer, o plata de 1200 lei pentru altcineva la un cont tot de la banca Transilvania, a ajun la contul dumitale. Eu am anuntat imediat banca mea BCR, care ne pututand sa mai primeasca banii inapoi, a vorbit cu banca Transilvania. Cei de la Transilvania au incercat, dar fara sa poata sa ia banii de la d-ta si astfel s-a inceput o actiune impotriva unei EVAZIUNI FISCALE care va fi pusa pe seama dumitale. Mi sau dat formularele pe care le-am completat acum catva timp la BCR, dar am spus ca totusi trebuie sa mai vorbim cu d-ta, ca sa n-ai parte de DNA.
    Te rog prieteneste sa-mi restitui intreaga suma primita de 1200lei ca sa nu mai mergem mai departe pe calea amintita mai sus.
    salutari prietenesti,
    marcel rosca

    RăspundețiȘtergere